Različite boje izazivaju različite emocije pa tako velike svetske kompanije kao što su McDonald’s, KFC, Coca-Cola i druge koriste crvenu boju kako bi privukle kupce. Crvena je najtemperamentnija boja koja budi najintenzivnija osećanja, stvara osećaj hitnosti i stimuliše ljude da donose brze odluke.
Slično tome, plava boja pobuđuje osećaj mira i poverenja. Zbog toga mnoge finansijske kompanije (Visa, PayPal), tehnološke kompanije (IBM, Facebook, Twitter), automobilske kompanije (Ford) kao i zdravstvene kompanije (Oral-B) koriste plavu boju u svojim logotipima i reklamama.
Narandžastu boju koja izaziva entuzijazam koristi Harley-Davidson dok crnu, boju autoriteta, moći i elegancije koristi Jaguar. Belu boju, boju savršenstva i profesionalizma koristi Apple, a žutu, boju intelekta i energije koristi National Geographic.

Istraživanja su pokazala da efekti koje boje imaju na raspoloženje najčešće imaju privremeno dejstvo. Tako boravak u prostoriji obojenoj u plavo može izazvati osećaj smirenosti i hladnoće ali ovaj efekat nestaje posle kraćeg vremenskog perioda.
Brojne studije su pokazale da žuta boja može izazvati vrtoglavicu i mučninu, pa se ona gotovo nikada ne koristi u različitim vidovima prevoza, posebno ne u avionima.
Želite li da budete moćni? -Nosite crno!
Crna je boja autoriteta i moći. U dizajnu, crna ostavlja utisak prefinjenosti, misterioznosti i elegancije. Obratite pažnju na to koji ljudi u Vašem okruženju najčešće nose crnu boju.